Pages

24 nov. 2011

För första gången!

Ojoj här kommer de hända grejer imorgon :P Av flera anledningar faktiskt :P Jag ska ja ha första kalaset för mig imorgon. Johannes familj och min kommer då så ska vi äta tacos, tårta och sådant ^^ Ska bli nice :)

Så får börja dagen tidigt imorgon. Måste vara på Maxi kl 9 för att handla så vi är klara där kl 10. Då blir de in till harald nyborg för att köpa adventsstakar. När detta är klart ska jag istället till VeroModa i stan istället för överby för att köpa en tröja/tunika aktig sak som jag ska ha på lördag ihop med mina nya leggins :) Fortfarande kluven om jag ska ta svart eller röd fortfarande... Inte grått i alla fall för jag tar alltid grått till de mesta faktiskt xD Ganska random. :)

Räknar med att vi är hemma runt 11.30-12.00 då har jag fram till runt 16.30 att hinna städa, baka tårtor, lagat mat och fixa ordning familjen. Ut över detta blir ju också bebisen ett moment som ska försöka sova och sådant normalt imorgon. Så stress stress stress.

Just det! En sak till! Typ anledningen till rubriken, jag ska handla på systemet! :D Bra va? ;) För första gången ska jag detta alldeles själv :) Dock blir de inget avancerat denna gången. Fast funderar på att köpa malibu, pisang ambon och pucko för att göra skummbanan :D Den drinken gjorde jag så många gånger att jag tappat räkningen nere i Spanien utan att någonsin fått dricka den själv. Men nu! Nu är de min tur :D Samtidigt så kan man ju spara dom flaskorna eftersom jag är ganska vek sen det enorma uppehållet med grav. och ammning :P Så tål inte mycket innan jag känner att det susar lite i huvudet ;) Alvedon ska ju införskaffas! Annars får jag huvudvärk när jag dricker eftersom de blir att ta de lugnt :)

Just de, kanske ska skriva att på lördag ska jag ut nämligen så det är därför jag ska till systemet :)

Men idag och igår har jag i princip tillbringat i stan :) Mamma och jag har letat kläder till henne men vi kom fram att de finns inga kläder för tjockisar ;) xD Haha. Hon hittade inget som hon gillade nämligen :P
Annars idag så passade jag på att stryka julgardiner och sätta upp. Passade på att ta allting med nu. Fast de är lite tidigt! Så tomtar, glitter, you name it. Allt är uppe. Men men! Det är gjort nu och jag behöver inte bry mig mer sen :D Fint till första advent nästa vecka :)

Men men, nu ska jag ta hand om min mycket trötta och gnälliga dotter som inte bajsat idag -.- Där av gnället.. Men snart är de dags att sova och då kommer de väl :S Har en tendens att komma när hon slappnar av xD

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar