Pages

16 nov. 2011

BVC

Ja jag vet. Mitt bloggande har legat nere ett tag men sanningen är den att jag bara inte haft lust! Så mycket med Olivia nu och med allt annat också faktiskt :)

Men idag var vi på 10-månaders kontroll på bvc!

Vikt: 9530g
Längd: 73cm
Huvudomfång: 46.1cm


Vikten hade dippat en hel del men eftersom Olivia gått upp i vikt ordentligt varje gång så var detta alldeles normalt :) Hon har bara gått upp 200g sen senaste och det var ju ett tag sen liksom, 2 månader.

Men vad kan hon göra nu för tiden då? Mjo vi har tagit bort gåstolen och då hände de grejer! Hon hasar fram på rumpan och ålar fram på mage :) Tror inte hon kommer krypa något eftersom hon visar inga direkt tendenser till att dra sig upp på alla fyra. Nej åla och hasa fram tycker hon är tillräckligt ;) Snabb är hon dock!

För övrigt så fyller jag år snart! Den 20:onde fyller jag 20 xD Passande va? ;) Helgen där på blir det systemet och sedan ska jag gå ut. Punkt. Riktigt längesen och ja, de är dags ;) Ska försöka få med Johannes så får någon passa Olivia medan hon sover här hemma :) Gick ju faktiskt rätt bra förra gången så ^^

Btw! Kaoset ni ser på bilden lyckades Olivia åstadkomma på några minuter liggandes på mage! Helt sjukt.. Det värsta är att hon nöjer ju sig inte med sina egna leksaker.. Neeej, mammas och pappas papper är mycket roligare! Så ja, hon river sönder våra viktiga papper för att sedan försöka äta upp dom -.-'

Har ingen bok att skriva direkt. En massa som har hänt men.. Nja xD Inget jag kommer på just nu :P
Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar