Pages

24 sep. 2011

Den är fixat! :D

Jeej precis innan vi åkte till åsbräcka för att fira simon så blev mitt account för wow fixat ^^ Så när jag kommer hem så ska jag allt ta och spela :P Var så himla längesen men de ska bli riktigt kul :)

men nu är jag ju då på kalas :P Lite konstigt att jag sitter framför datorn då antar ni kanske men såhär är det :) Vi har käkat pizza vi som tillhör den innersta cirkeln och nu väntar vi på att resten av släkten ska komma och fira :) Och det lät som de kom nu för hundarna började skälla. Men sitter också framför datorn för att Olivia sover så jag sitter på övervåningen utanför henne för att hålla lite koll också :) Men guuud så trött hon var! Det var bara mamma som dög med <3

Men suck en annan sak jag glömde berätta.. Vi har inget varmvatten hemma!! Vet inte varför men igår kväll när jag tänkte duscha så upptäckte jag medans jag stog i dusch att vattent aldrig blev varmt. Så jag tänkte; -Jaha ja, får väl duscha imorgon på morgonen. Kanske bara är något tillfälligt. Men idag när jag skulle göra försök nummer 2 till att duscha, så samma sak! Inget varm vatten :( Så får se om våran hyresvärd fixat det när vi kommer hem eller om han är där och försöker fixa det. Annars får vi ta och ringa honom. Men antar att vi inte är själva med att inte ha vatten för de borde vara alla då eftersom vi har samma vattenbredare och system.

Men men, nu ska jag gå ner och hälsa lite innan jag återupptar min vakan över Olivia ;)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar