Pages

24 sep. 2011

kalas och blivit hackad -.-

Yes idag bär det av till åsbräcka för kalas ;) Det kommer en massa människor som ska fira att Simon fyller år :) Så de blir skoj ^^

Något som är mindre roligt är att jag nu tänkte börja spela wow igen efter inte spelat något på jätte många månder eftersom vi har haft Olivia och hon har vart så liten :) men nu när hon tokar runt och leker rätt bra själv och inte behöver sitta i mammas famn hela tiden så tänkte jag börja igen.

Kort och gott, Försöker logga in och märkar att någon har hackat mitt account -.- kommer inte ens in på det och battle.net är ju inte särskillt smarta eftersom man måste vara inloggad för att kunna kontakta deras support... Men loggade in på Johannes istället och skrev till dom. Så hoppas att de inser att jag faktiskt blivit hackad och inte cpar sönder och inte tror på mig -.- Men skrev med all personlig data jag kunde komma på så får vi se.. För email adressen har dom ändrat och lösenordet. De har också satt på en special kod som är kopplad till deras mobil, där de får en kod som ploppar upp som dom ska fylla i för att kunna logga in. Den har inte jag.

Dom har en sak som heter account recovery. Även den har sina brister.. Eftersom personen i fråga har bytt email och löserord så kan jag ju inte heller göra det -.- Suck bara...
Hoppas dom svarar snart så jag kan få tillbaka det.. Ganska väldigt jätte mycket pengar som gått förlorade annars :(

Men men.. nu ska jag försöka haxxa tillbaka det ändå..

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar