Pages

6 sep. 2011

Träningsvärk

Uscha, nu har jag börjat få lite träningsvärk i höger låret! Inte så konstigt att jag bara har i ena heller, springer nog ojämnt pga av knät. Men ojoj, det suger riktigt i lårmuskeln när jag går :P Haha tur att jag ska springa idag igen så det försvinner ^^

Annars så måste jag städa lite idag. Har massa disk sen igår som jag inte orkade ta hand om och sen så måste golvet dammsugas! Boka tvätt tid med.. Med barn i familjen så blir det en del tvätt :P Det ska spys, dreglas och kleta mat på sig själv. Annars är inte livet roligt :P

Men guuud så stolt jag är! Fina lilla Olivia kommer nog börja gå innan hon kryper! Hon har börjat ställa sig upp och stå väldigt länge mot saker. Som i matstolen, gå stolen och när man ställer henne mot någonting. Tyvärr har vi inget hon egentligen kan dra sig upp på för hon når de inte :S Någon som har ett tips på något man kan ha till barnen så de kan öva på att dra sig upp? :) Men iallafall så innan när man ställt henne upp och bara hållt i händerna har hon mest bara stått där och flinat men igår försökte hon gå/springa fram alldeles själv :D Så vem vet! Om en månad eller två kanske hjärtat kan gå :O Usch skrämmande hur fort tiden gått! Men ändå är de kul ^^

Ah stolt mamma är jag allt! <3 Men nu ska jag försöka städa upp lite medan dottern är glad :P

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar