Pages

5 sep. 2011

Testa med bilder


Olivia terroriserar mig vid datorn! Monster bebis! Hon vaknade precis och har fått äta nu = kaos! Hon blir helt tokig! Men så är det med bebisar ;) Dom ska vara lite monster :P <3 Faaaan ska publicera det här inlägget kan inte för internet fanskapet la ner.. Så nu måste jag sitta och passa datorn för och vänta på att det kommer tillbaka så jag kan publicera.. men Olivia försöker förstöra det innan jag kan :(

Yes nu testar jag lite mer med bilder. En av de många nackdelarna med blogspot är att deras automatiska bild förminskning är ingen vidare. Bilderna blir suddiga och fula så nu har jag förminskat i paint istället för att se om de blir snyggt :P Plus hur de blir med en bild mitt i texten. Men nu ska måste jag ordbajsa lite och det vet jag inte om de kommer bli något bra! Men johannes säger att jag är bra på det ;) Att jag kan få ihop en heeel bok :P haha vet inte riktigt om det. Men snart ska jag börja med middagen! :O Blir ugns-gjord falukorv med potatis mos :D Ääääälskar potatis mos! Men bara riktigt. Väldigt svårt för pulver. Men det är ju inte svårt att göra riktigt mos och tar inte särskillt lång tid egentligen så ah, lätt värt det! Men ja, bilden verkar bli i bra kvalitet nu va?

Jag gillar hur man på denna domänen kan få in bilder i texten på ett snyggt sätt till skillnad mot blogg.se där det typ inte går. Man kan nog krångla sig till det men nja, detta var lättare :) Gillar allt med dessa, förutom domän namnet.. Det suger.. Men nu ska jag laga mat och jag har ordbajsat tillräckligt ;)

Caio caio

0 kommentarer:

Skicka en kommentar