Pages

5 sep. 2011

Regn regn och åter regn.

Riktigt skit väder idag -.- Ungen är gnällig och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.. :/ Men ska springa idag trots att det regnar! Måste dock komma på något bra sätt så jag inte blir sjuk när jag ska gå hem sen :P Hmm får se hur det går xD Kommer säkert bli suuuper förskyld! Tror faktiskt inte jag vart sjuk iår? 1 ggn kanske men inte alls så mycket som jag brukar blir!
Alla andra år har jag ju blivit dålig jämt och ständigt.. Kanske för att man sköter sig mer nu när man har barn och ska klä på dom etc. Man typ klär sig själv likadant :P

Men guuud vad jag vill shoppa lite nya kläder! Vill ha ett par nya jeans. Ett par riktigt mörkblåa. Hade ett par förr som satt som gjutet på mig! De var skitsnygga + att jag fick en as fin rumpa ;) men dom har ju gått i sönder :( Dom var typ liite sönder innan jag blev gravid och sen så lånade jag ut dom till min mamma men då gav dom sig. det gick ju inte mer. Så nu vill jag ha ett par sånna igen! Jag köpte ett par när alla gravid kilon var borta men dom är inte lika snygga + att dom börjar bli lite stora <3 det är ju bra iallafall xD Men ah, ett par nya skit snygga hade vart något!

Igår så hämtade vi alla våra kläder och jag har lagt in allt mitt i graderoben. Slängde 1 svart sopsäck med kläder också :P Usch har ändå ganska mycket "skräp" kvar men de vill jag ändå ha! typ mysiga kläder :P Men då hittade jag iallafall 2 tjock tröjor som jag glömt av att jag hade eftersom jag köpt dom strax innan jag blev gravid och inte kunnat ha dom under grav. Så det var ju nice!

Men bebis sover, internet uppkopplingen lägger ner hela tiden och allt suger idag. Eller att bebisen sover är bra men det är tråkigt för min del nu :P Hoppas innerligt att de kommer och fixar in vårat bredband snart :( Hatar att sitta med dongel :( Den är ingen vidare och jag och johannes kan ju inte spela samtidigt -.-

Nej hoppas de kommer snart! Nu ska jag laga mat :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar