Pages

6 juni 2012

Neeeeej...

Buhu var ute på promenad förut och säger bara att jag är så grymt ledsen för jag har börjat få foglossning :( Usch och fy säger jag bara! Förra gången fick jag inget direkt förrens i vecka 35+ men nu.. usch och fy..

Men imorgon ska jag på ultraljud <3 gud så mysigt det ska bli :) Riktigt längtar faktiskt! 

Men idag blir det inte mycket gjort. så himla trött idag! :O Jätte trött verkligen och vet inte varför egentligen då ja fått sova 8 timmar inatt ostört (Om man räknar bort flugan som man fick vifta efter hela tiden) så ah konstigt det där!

Men antagligen är det en sån där dag bara :) Ska i alla fall bara chilla idag ^^ Olivia ska vi försöka få att sova bara 1 ggn idag istället så hon somnar i tid ikväll. Hon har ju somnat så himla sent de senaste nu så tror det kan vara för hon fortfarande sover middag 2 ggr per dag. Så nu innan Johannes börjar jobba ska vi försöka jobba bort det. 

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar