Pages

22 dec. 2011

Alla klappar klara!

Nu är alla julklappar inhandlade! Sjukt skönt att vara färdig med det nu. Tydligen låg jag i natt och gnisslade tänder igen -.- undermedvetet grymt stressad? Jaja nu är det färdigt i alla fall. Imorgon är det dagen innan julafton och det finns gott om saker att göra, men hemma! Det ska jag vara ^^ Ska laga mat imorgon till förbannelse sen så ska det storstädas, tvättas och inhandlas lite godis m.m inför kvällen :) Ska antagligen bort till min mormor också och hjälpa till att duka! Sen på kvällen, då blir det uppersittarkvällen med godis och mys :) Johannes bror kommer bort också. Ska bli nice ^^

Annars så fick ajg köpt strumpbyxor till Olivia idag eftersom jag hade glömt det. Men det var helt sjukt.. fanns 2 paket av vita strumpbyxor kvar i hennes storlek och båda hade någon öppnat -.- Jag menar, det är hel vita strumpbyxor? varför öppna förpackningen för att titta på dom? suck i alla fall.. fick ju ta det paketet där det i alla fall inte saknades några!
Men dom hade lite rea kläder med och hittade en röd cardigan i hennes storlek som jag köpte med till klänningen :) Letade egentligen efter typ bara en blus eller något men det finns inga i hennes storlek.. i 92 och uppåt finns det med inte i 80.. Men hittade denna och ja, det är ju bättre än inget och förhoppningsvis så passar den fint till klänningen. Får se! Annars får hon ha den ändå.. blir så himla trött på att leta nu så.

Idag ska jag dock baka lite bullar :) Kanske pepparkakor med! inte bestämt! Vi får se, men jag är ju typ världssnabbast i att baka bullar Oo senast gjorde jag det på typ 5 min xD (bort räknat degjäsning och ugnstid) Slängde ihop allt och bara kavlade ut skiten så var de färdigt i princip sen :P 
Men i alla fall så ska de bakas.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar