Pages

30 dec. 2011

Bilder i från julen!

Den 23 dec var vi hos min mamma och tjuvstartade julen ^^ Blev även att öppna paket vilket Olivia var mycket nöjd med ;) (Lite av grejerna hon fick) Men att öppna själva paketen var inte riktigt hennes grej :S Hon ville inte ta i pappret xD Men men, nästa år blir det nog precis tvärtom! 

Vill också börja med att skriva att jag orkade inte fixa bilderna innan jag la ut dom så dom kommer se liiiiiiite suddiga ut eftersom blogger.com inte klarar av att minska ner bildernas storlek normalt -.- Och orka sitta i paint och minska ner alla bilder Oo nej, det får vara såhär bara!




"Hmm.. vad är det här?" - Olivia





"Yeah, right! Vem ska jag slå då?"





Haha här hon fick hon sin teletubbie! :P Haha hon älskar den fortfarande ;) Dock var hon väääldigt trött när vi öppnade paket så hon blev inte lika skogs-tokig som hon blev i affären. Men glad, det blev hon.



Leka leka leka...





Pappa fick hjälpa till att öppna paket :P


Haha hon blev så himla förundrad när hon hela tiden fick nya saker hon skulle smaka på och leka med. Men hammaren, den var kul! Tillslut fick vi ta bort vissa saker så hon kunde lägga märke till resten. Hon drunknade ju i julklappar, stackars barn ;)


Men inte bara Olivia fick julklappar så klart ^^


Här har Olivia fått sin bobbycar :D Haha den var kul ;) Den blir pimpad av hennes morbror med ^^




Olivia i sin fina klänning ^^ Försökte få 1 bra bild på henne i klänningen men hon hade bara inte tid. Detta är den enda som inte blev helt suddig...


Hemma hos mormor den 24 dec. Olivia och Björn är som helt besatta i teletubbin ;P


Självklart så skulle Olivia pussas lite också ;) Julaftons kväll liksom :P


Den 25 var det hem till Johannes familj igen för att fira lite med hans släkt! Dock på julafton var vi där med och firade lite mer internt med dom och då missade jag att ta kort på jultomten för att jag hade glömt kameran i bilen -.- Sen den 25 då, ja då fick "tomten" så ont i ryggen att han var tvungen att lägga sig ett tag. Så ja, blev ingen bild på tomten, men Olivia brydde sig inte så mycket om det ^^ Kommer nog nästa år!


Olivia i Johannes mormors knä ^^

'

Men vi hade ju som tur var andra tomtar ;) Haha lägg märke till julgranen i hörnet :P Den var ett fint substitut för den "riktiga" som var på ovan våningen :P


Olivia ville också dela ut julklappar sen ^^


Och ännu mera grejer fick hon...



Och ännu mer...



Ja, en lyckad jul måste jag säga! Stressigt där ett tag men det var vart riktigt skoj! Men snart är det nyår istället! :) Ska bli sköj! Blir som förra året, med mamma och martin med samma vänner till dom :) Meeeen helt ok! Som ung förälder så kan man liksom inte göra likadant som man hade gjort annars ;P Men jag klagar inte! Jag har skoj ändå! + att min fina älskling, som är mitt allt på jorden, får vara med och toka tills hon somnar :)

Men nu ska vi åka till Johannes morfar för en lite sen julmiddag/ tidig nyårsmiddag :) Så jag uppdaterar mer sen!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar