Pages

3 dec. 2011

Ojoj!

Då har man jobbat för första gången på det nya jobbet :) Riktigt kul var det! Klart man kände sig lite i vägen och som man inte kunde någonting, men efter ett tag så släppte det och då kändes de riktigt bra :) Klart man håller på att lära sig var allting ligger fortfarande men nja, helt okej första gång :)

Ikväll ska jag på´t igen ^^ Hoppas det går ännu bättre idag! :) Förhoppningsvis blir de lagom med folk och inte allt för mycket tokerier :P Haha känns dock som att jag kom hem precis eftersom jag la mig i sängen de första jag gjorde när jag kom hem och sen så sov jag till kl 11.30 xD Det värsta är att jag känner mig inte ens utvilad :P Jaja det blir nog bra! Resten av veckan sen fram tills det är fredag igen så stänger de ju tidigt så då slipper jag ju komma hem så sent. Så 2 dagar i veckan är det allt värt! Det är ju faktiskt kul med ^^ Ska sätta mig i morgon och plugga på lite mer drinkar! Känner mig smått ringrostig måste jag säga xP Men sånt är det :)

Det gick i alla fall jätte bra för Johannes och Olivia igår! Inget krångel vid läggningen utan hon satt i sin pappas knä medan de kollade på lite stream av LoL och så somnade hon så snällt så :) Sedan sov hon tills kl 08 i morse utan något som helst gnäll.

Men nu ska jag gå och pussa på mina älsklingar i 5 min innan jag måste gå för att komma i tid till jobbet :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar