Pages

23 dec. 2011

Told you so!

Andra sjuka dagen och jag mår redan bättre! Min kur med 3 koppar varm choklad, alvedon och strepcil som godis ja, det det funka!

Dock är jag jätte hes och helt bom-tät i näsan. Men allt som allt, då mår jag bra :) Hatar att ha ont i halsen! Men idag blev det lite ändrade planer vi ska fira lite extra jul hos min mamma idag. Äta gott, öppna lite klappar och spela bingolotto ^^ Ska bli riktigt mysigt! Då ska fina älsklingen få ha på sig sin alldeles utomordentligt fina kläder!

Btw så fick Olivia ha på sig nya kläder idag och det tog henne ungefär 2 min innan hon sölade ner dom med gammal välling som fanns kvar i flaskan från inatt. (Den stod nämligen på golvet intill sängen) Så ja det blev att skrubba med en våt servett så blev dom som nya igen ;) Men nej, nu ska det ätas lite frukost och sedan blir det till att städa städa städa! Och laga mat ;)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar