Pages

2 dec. 2011

Jobba!

Jeej idag ska jag jobba för första gången på mitt alldeles nya arbete ^^ Haha Johannes ska vara ensam "på riktigt" med Olivia nu :P Undrar hur detta kommer gå! Men i alla fall så känns det super! Hoppas att jag kommer trivas och att de inte är alldeles för kallt i natt xD Måste vänta på bussen nämligen. Slutar 01.30 ungefär och bussen hem går 02.15 :S Läste på aftonbladet att det skulle bli kallt i natt :/ Men hoppas dom har fel! Nu innan jobbet ska jag åka upp till stan och köpa vantar och ett busskort i alla fall! Skjutit på det hela tiden men nu är de dags :)

Annars så har vi bakat för fullt här hemma! haha Olivia älskar det :P Helt överlycklig ^^ Meeen nu ska jag titta lite mer på Supernatural som vi håller på att se! Den är grym och råder alla till att se den :D


Så wish me luck! Och jag uppdaterar senare (typ imorgon) om hur det var att jobba där!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar