Pages

23 dec. 2011

Snart bär det av...

... till min mamma för att tjuv-öppna paket och bara mysa! Kamera batteriet är laddat och klart! Det ska allt tas massa bilder när min toka ska öppna paket för första gången i sitt liv ^^ Dock kommer hon nog inte ha på sig kläderna idag eftersom jag vill att de ska vara rena tills imorgon, men får se vad Johannes säger när han kommer hem.

Han är nämligen hos min mormor och hjälper henne flytta bord m.m ^^ Haha han fick välja mellan att steka maaaaaaassa köttbullar eller hjälpa henne ;P Förstår honom dock! Skit vad det är jobbigt att bara steka och steka.. Men snart är jag klar! Bebis sover också så det är lugnt och skönt här hemma :)

Haha hinner skriva några rader sen så får jag springa till dom och vända lite igen  och sen tillbaka! Har riktig längtan inför imorgon nu i alla fall! Känns som att de kommer bli en bra jul trots att jag börjat bli sjuk!
Men det kommer bli stressigt!

kl: 10.00 : vara hemma hos Johannes föräldrar för lite julfrukost och paket utdelning.
kl: 14.00 : Vara hemma hos mormor för att hjälpa henne duka upp allt porslin innan alla kommer
kl: 16:00 alla andra i släkten kommer och det blir livat!

Någonstans där i mellan så ska vi hinna hem och andas ut lite och ta hand om Olivia som kommer tycka att det är mycket livat! Försöka få henne att somna och fortsätta sova kommer bli spännande..

Ja stress stress stress! Men ändå tycker man det är så roligt! :) Jaja, jag ska försöka hinna göra lite bullar nu innan vi ska bort till mamma och medan Olivia ändå sover.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar