Pages

21 dec. 2011

Ullared!

Då är man hemkommen från Ullared! Sååå skönt att äntligen vara hemma. Helt slut i hela kroppen! Tar på krafterna att shoppa :P Men är riktigt nöjd, kostade mindre än vad jag trodde det skulle göra och vi har köpt dom bästa julklapparna ever till Olivia ^^ Haha säger inte vad det är än dock ;) Det får ni veta till jul! Då kommer bilder på allt :) Men Olivia satt och diggade järnet i affären till hennes leksaker! Dom kommer hon minsann älska! Men massor med kläder köpte jag ju också till henne :) Det var dags, men nu har hon massor i stl 80. Glömde strumpbyxor dock så det ska inhandlas imorgon.

Visst blev det som jag sa, stan imorgon för att handla mer julklappar. Dock är det bara min storebror, Johannes föräldrar och Martin som det ska handlas till. Martin och min bror vet jag redan vad jag ska köpa men till Johannes föräldrar vet vi inte än :S Lurigt det där men vi har allt en ide! Han har ju skaffat sig en ny pelletskamin, Johannes pappa, så han ville ha mer brandsläckare och brandvarnare så ja, det blir väl något sådant till honom och någon skiva till Johannes mamma.
Men ska även köpa en sak till, till Olivia, nämligen Timmy Lamm som han heter :P Han är med i Olivias favorit barnprogram, Fåret Shaun ^^ Så en sådan vill jag att hon ska ha! Men det blir nog i 1 år present hon får den. Hon har maassa julklappar redan :P Men annars i 1 års present så kommer hon också få en docka, potta och en pulka. Timmy lamm också, såklart :)

Pottan kände vi att det var lika bra att köpa såhär tidigt så hon kanske börjar intressera sig för den ganska tidigt! Hoppas på att kunna i alla fall börja pott-träning i sommar :)

Men nu ska jag ta hand om min mycket trötta bebis!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar