Pages

9 juli 2012

Den växer :)

Oj vad magen växer! Nu har den växt lite mer långsamt utåt, men istället har den verkligen växt uppåt! Det där "spetsiga" som fanns förra gången jag fotade den är liksom borta. Istället så har den blivit rund liksom :)

Lillan i magen har blivit ett litet monster dock! Oj vad hon buffas och sparkas hela tiden. Mysigt dock att känna att det rör sig varje dag. Man blir liksom lugnare när man vet att hon lever och frodas :) Jag har inte tidigare känt av mina sammandragningar något utan har nästa undrat vart de tagit vägen. Men nu! Ja, nu kommer allt ihop bara för det :P Nu kan jag känna dom jätte tydligt :P

Igår var vi ute på Hönö och badade i havet <3 Gud så skönt det var faktiskt! Nu badade vi ju bara i det grunda vattnet med Olivia och där var det i alla fall jätte varmt! Annars så var det jätte varmt ute med och det syns på mina axlar! Dom har allt blivit bruna och fina :P men synd att vi hade solen i ryggen i princip hela dagen då vi parkerade vid hamnen på hönö och sen rörde oss uppåt.

Idag står det inte mycket på schemat dock. Blir mest att vara hemma och ta det lugnt. Skulle bli dåligt väder sen och fortsätta vara så ett bra tag. regna i morgon med :/


Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar