Pages

16 juli 2012

Tiden tickar... -.-

Grr, försökt få tag i Stig - Hyresvärden, hela dagen men det har inte gått att ringa honom. Så nu får vi försöka ringa honom imorgon på morgonen. För om han inte kommer svara m.m så får vi i värsta fall flytta över våran el som vi har i denna lägenheten som vi bor i nu, direkt bort till den andra, men då får vi en väldans tidspress! Då måste vi ju liksom städa klart + flytta in allt väsentligt på samma dag -.- Och det! De har jag inte tänkt göra. Urk jag är ju inte direkt smidig nu för tiden så man vill ju gärna flytta lite i omgångar..

Aja, som sagt, ska försöka rätt tidigt imorgon, för måste ju veta hur det blir med Elen så vi kan ringa och "förvarna" vårat elbolag så eventuella saker som vi måste fixa eller ta reda på är gjort innan elen måste flyttas.

Idag somnade Olivia kl 18.30 typ <3 Hon har ju vart suuuper gnällig idag igen men hon har ju inte heller sovit bra så det kan ju vara därför. Men nu har jag haft massa egen tid och strax är min fina älskling hemma igen så då ska jag gosa lite med honom innan det blir sängen för min del :) Är trött som få!
Men ville bara gnälla av mig lite innan det är dags att sova ;)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar