Pages

31 juli 2012

Nej nej nej.. Det är stopp..

Oj vad jag känner kärleken spira lite extra till min dotter just nu... Efter vart på toaletten, (och kissat bara som tur är!) så märker jag att vattnet inte rinner undan som vanligt utan det rinner iväg jääätte långsamt och jag börjar ju genast undra varför det är på detta viset. Efter en stunds grubblande går det upp för mig att något saknas... Toalett doft/rengöringsgrejen man sätter på toalettkanten saknas. Den saknas och ligger ingenstans på golvet för jag dammsög alldeles nyss.


Nej min dotter har då alltså tagit loss den, som hon gjort tidigare fast då har vi kommit på henne, och passat på att spola ner den. Så i ren förskräckelse så tar jag på mig mina gula gummi/skurhandskar och hoppas på att jag ska kunna känna den och dra upp den. Men nej då. Den är borta. Så nu står vi med en toalett som knappt är brukbar eftersom det egentligen inte går att spola med fanskapet..

Så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra! Första gång Olivia gjort något sånt här över huvudtaget. Men blir väl att ringa hyresvärden och hoppas på att han kan hjälpa oss utan att det ska skapa förmycket problem. Vore grymt tråkigt om han måste ta dit en rörmokare och vi måste stå för notan :/ Men men..

Suck roligt när man är gravid och kissar typ minst 1 ggn i timmen.. Då är det lägligt att hon ska sätta stopp i den.. -.-

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar