Pages

25 juli 2012

Förlåt..

Jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag men som alla vet har vi ju flyttat in! Men nu i alla fall är vi klara och det känns grymt <3 Trivs riktigt bra faktiskt. Det har blivit riktigt fint men så klart är det lite små saker som ska fixas till. Måste handla en hylla till sovrummet och sen så lite tavlor, ljuslyktor, löpare till bord etc etc. Men tar har blivit helt okej :) Mycket mer hemtrevligt och lugnare miljö än förra lägenheten. Kände ju att man inte trivdes där och det var typ stressigt hela tiden trots att det inte borde vart det! Men att ha våran hyresvärd springandes utanför hela tiden, fuktskador och det j*vla sne-taket! Grr säger jag bara! Man kunde inte ha några möbler alls typ och det kändes som man var intryckt i den lägenheten. Den kändes grymt liten!

Den här lägenheten med sitt höga tak, ljusa tapeter och ljusa fina golvet, ja vad kan man säga? Känns inte som man kvävs längre :) Grymt nöjd!

Tänkte slänga upp lite bilder senare så det får bli ett tråkigt inlägg nu så ska jag skriva lite mer sen. Måste duscha och byta sängkläder nu nämligen ;P Dock varnar jag! Blir inga bilder på lägenheten än! Det får man komma och kolla i sånna fall ;)

Hm kom även att tänka på att mina stackars blommor är kvar i den andra lägenheten och har svårt att tro att dom fortfarande lever xD Aja, får hetsa Johannes om det sen efter jobbet.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar