Pages

10 juli 2012

Sann Lycka!

Gud vad jag älskar han som kommer bli våran nya hyresvärd för HSB! Inte bara för att det är ett seriöst företag så lägenheterna håller ju en viss standar, men också för att idag så hämtade vi nycklarna så vi kan börja städa ur den inför flytten. Ganska skönt att kunna göra det riktigt, riktigt rent när man inte har några möbler där inne än :) Men sen så var så himla underbar att när vi frågade hur det var med inflyttningsdatumet, om man kunde flytta in tidigare, så säger han att det är ju inga problem! Den står ju bara tom för tillfället så ja, det är bara att flytta in :) Så inte denna helgen, men nästa, ja då flyttar vi väl in då :D

På måndag ska vi till MVC och träffa min BM för första gången sen inskrivningen :P Haha märks att det är andra barnet, för nu vill dom inte veta av mig ;) Men då ska vi passa på att ställa in de lådor som är fyllda i den andra lägenheten och så ska vi hämta nya och fler lådor så vi under den veckan kan packa ner det sista och flytta in :)

Kan säga att det ska bli så skööööönt! Även om det är 1 vecka och några dagar kvar så känner man att snart, snart slipper vi helvetet med våran hyresvärd och den här skräp lägenheten <3

Aja, jag ska packa 1 låda eller 2 till nu och sen så ska jag mysa ner mig i soffan med lite té, dotter och min jumpsuit <3

Life is good, Ciao.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar