Pages

6 aug. 2012

Bilder från Dopet

Igår var det ju dop för Anton, Olivias kusin. Han har ju hunnit bli en stor kille eftersom de fått avvakta länge pga sjukdom som kommit och gått. Men nu så har han döpts :) Olivia tyckte det var lit tråkigt i kyrkan men egentligen gick det riktigt bra! Hon satt för det mesta snällt och greja lite med plånböcker hon fick av Christoffer och Johannes.

Efteråt hann vi inte mer än att åka till lokalen, lämna tårtor och present + byta blöja till Olivia och sen så bar det ju av till Liseberg för att fira min Storebror som fyllde hela 24 år ;) Så där var vi och åkte massa karuseller och sådant! Haha först så sa Johannes att han inte skulle ha något åkband för han skulle minsann knappt åka någonting. Men vi hann inte mer än vara där typ 5min innan han ångrade sig och köpte 1 i alla fall ;) Jag och Olivia gick mest runt med Mormor och Morfar medan pappa sprang med mina syskon och åkte allt dom ville hinna med :P Jag och Olivia åkte både sagoslottet, drakbåtarna, ponnykarusellen (2ggr) och någon variant av tekopparna fast för mindre barn :) Ponnykarusellen var så himla rolig att den blev hon jätte ledsen när vi gick av så efter att jag åkt med Olivia 1 ggn så fick mormor åka med henne också ;P Givetvis åkte hon på en häst som dessutom rörde sig upp och ner ;)

Tog dock inga bilder på Liseberg eftersom jag puttade vagnen som blev packåsnan! Olivia ville knappt sitta i den, hon ville istället springa ifrån oss alla och åka alla tokiga saker :P Men mest av allt ville hon åka balder och alla andra "vuxen karuseller" som gick jätte fort ;) Haha så fort hon såg en vagn som åkte förbi med massa skrikande människor i sig så tjöt hon av förtjusning! Det var en jätte rolig dag och vi var minst sagt trötta efteråt!

Men nu kommer lite bilder från dopet :)











Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar