Pages

4 aug. 2012

Nu får jag nog!!

Urk på burk! Efter bakat igår och dessutom failat så jag fick göra om allt, så har jag nu också gjort de 3 tårtorna. Och jag är så less på allt nu! Johannes fjäskar för han vill ha äppelpaj dessutom men nej, det får vara bra nu!

Aja, dop imorgon och så får vi se hur vi gör med liseberg som dessutom var inbokat. Men eftersom det krockade och dom skulle ha det så sent i uddevalla dopet så får det bli som det blir. I alla fall så ska jag prata med Johannes om det sen och kolla öppetider + väder inför imorgon. Är det fint så kanske vi unnar oss en tur dit i alla fall bara för att få komma iväg på något skoj nu när det är och har vart så mycket.

Tårtorna blev bra men glömde ta bild på dom innan Johannes åkte iväg med dom nu. Vi har ju så liten kyl så de ska stå hemma hos Johannes föräldrar istället.

Nej slänger kanske in ett inlägg till sen. Annars så uppdaterar jag imorgon efter dop och ev. liseberg :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar