Pages

5 aug. 2012

Stress med en gnutta kaos..

Ja här hemma är det fullt liv. Vi ska ju strax iväg på dop och det är bara lite för mycket just nu! Måste hinna städa nu på morgonen så man slipper komma hem till fanskapet (Vilket nu är gjort) + att jag precis slängt in sambo och bebis i duschen. Så nu ska dom bli klara vilket tar en liten stund och så får jag hoppas att Olivia inte hinner smutsa ner sig på den timme det är kvar innan vi ska åka.

Själv vet jag inte vad jag ska ha på mig... jag är stor och tjock liksom, så det finns ju inte så där jääätte många alternativ att välja mellan.. men just nu har jag ett par svarta byxor med ett beiget linne. Men får rota lite till i garderoben för detta är inte särskilt "extra fint" utan ganska alldagligt.. jaja, får se vad det blir! Något måste jag ju kunna hitta..

Nej nu ska jag börja göra i ordning mig själv. Håret är ett enda stort skatbo och jag ser allmänt ut som en död fisk. Och detta, det går inte an!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar