Pages

18 aug. 2012

Bort med allt!

Åh så skönt det är att folk är intresserade och man blir av med grejer :) Terrariet är numera borta. Det hämtades imorses redan så nu finns det massa mer plats :) Mina hemstudio grejer har jag också spekulanter på! Så som senast borde jag vara av med det i slutet av nästa vecka :D

Även mina pedistaler för blommor + en dansmatta till playstation etc kommer antagligen vara borta lagom tills slutet av nästa vecka som senast :) Hoppas någon orkar komma och köpa dom redan innan, men det är gott att ha någon som är intresserad i alla fall :)

Men det jag vill bli av med mest nu är vagnen! Måste få tummen ur och lägga upp den på blocket också så kanske det går lite snabbare :) Vill ju gärna inte köpa en vagn till och knö med här hemma! Nej, ingen ny förrens denna är borta.

Annars så ska jag rota lite till. Har nog ganska mycket saker som jag egentligen inte behöver här hemma. Men det är ju lite svårt att komma på vad liksom. Man tänker många gånger, "Ja men någon gång kanske jag använder den".. Men den bittra sanningen är att nej, man kommer inte använda det.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar