Pages

1 aug. 2012

Illamående..

Urk, jag sitter här hemma och mår jätte illa :S Sen så har jag också lite lätt menssmärta i magen vilket är antagligen pga den oturliga händelsen som jag gått och oroat mig över hela dagen även om jag vet att det kommer lösa sig antagligen.. Men har svårt att släppa det.

I alla fall så mår jag pyton. Har redan sovit middag 1 ggn idag så kan inte med att lägga mig igen med Olivia och sova för det är alldeles för tidigt för att jag ska kunna sova hela natten. Dessutom ska Johannes jobba 9-22 imorgon och jag måste baka bullar hela dagen så nja, det är väl sådär just nu. Känner att jag hade behövt åka iväg och hitta på något för en dag och få bort allt ur huvudet.

Så himla typiskt att när jag äntligen kände att allt flöt så grymt bra och allt var super så ska något tråkigt hända.. Jaja, livet kan väl inte vara för bra antar jag -.- Vore ju dumt om jag kunde få leva ett liv utan massa bekymmer. Men snart ska skolan börja igen. Har introduktions dagar den 14 och 15 augusti + att jag ska försöka skriva upp mig på någon extra reservkurs så jag får lite mer poäng. Vill nämligen kunna ta ut 50% hos CSN och har 50 poäng för lite -.- Så ska ta något lätt bara för att fylla ut tänkte jag. Men sen när allt har satt igång så kan jag äntligen få något annat att göra på dagarna. Det är skönt att gå hemma med Olivia, men börjar bli trött på att inte ha något "vuxet" att göra. Leka och gå på promenader hela dagarna är inte så givande för mig som det är för henne :P Så längtar lite faktiskt! + tiden kommer bara springa iväg så helt plötsligt kanske det är dags för att få ytterligare en fin liten bebis att ta hand om :)

Snart ska jag träffa barnmorskan igen också så det känns skönt! Få veta att allt är bra med magen och när jag träffar henne så går jag dessutom in i v 30! Så då är det inte långt kvar :) 10 veckor <3

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar