Pages

19 aug. 2012

I´m Walking on sunshine!

Idag så ska vi ut till Upphärad för att ev hjälpa min moder med huset lite grann. Vet inte hur det blir dock med det eftersom det har utlovats solsken, men jag ser det inte än :S Ser snarare ut som att regnet ska komma vilken sekund som helst! Men men, kanske blir bättre snart :)

Ska ju också ut till Edet en sväng eftersom vi har en köpare till Crosstrainern :D Skönt att få bort den! den har ju stått 2, nästan 3år där borta eftersom vi inte haft någon plats för den hemma. Så nu säljer vi den! Lika bra faktiskt :)

Imorgon ska jag till MVC igen! Det har jag faktiskt sett fram emot. Ska bli skönt att få alla värden kollade och så magen växer som den ska :) Så imorgon är det dessutom dags för att gå in i v 30! Med lite tur har jag bara 7-8 veckor kvar och sen kommer bebisen ^^ Men antagligen har jag nog 10veckor kvar :P Gick över 5 dagar med Olivia så denna kanske kommer på BF istället! Denna gången dock så ska jag ut och gå konstant och hela tiden den sista tiden! Ska gör allt för att inte gå över. Bebisen behöver inte komma särskilt tidigt eller så, men bara slippa gå över tiden. Dom 5 dagarna (Var av det var bara 3 dagar utan värkar) var de längsta i mitt liv! Usch var tråkigt det var!

Nej promenader och sådant hela tiden och sen efter v 34 så ska jag börja med 100%-ig hallonbladsté och dricka de 4 kopparna om dagen som man rekommenderar. Sen ska jag nog slippa gå över :) Hade vart lite tufft om hon kom på sitt BF! bara 6% av alla barn som föds, kommer på sitt beräknande datum :)

Lägger väl upp lite bilder sen om vi åkt ut till Upphärad :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar