Pages

20 aug. 2012

MVC, Skolan och bilder från igår

Då har vi vart på MVC igen och allt såg bra ut! Haha när BM skulle kolla hjärtljuden så ville lill-tjejen i magen inte detta alls! Nej hon sparkade på dopplern som tar upp ljudet från hjärtat och flyttade på sig precis hela tiden :P Men efter ett tag gav hon sig och med lite små-buffar så kunde hon få ut ett snitt på hjärtljuden :)  150 låg det på :) Bebisen verkar fortfarande sitta upp men det är ju ett par veckor kvar innan det är dags att vända sig på hel tid :)
Nästa tid blir om 4 veckor!! då kommer jag vara i v 34. Märks minst sagt att de inte orkar ha mig där :P Har inga problem alls och det är andra barnet så ja, jag kan väl förstå dom :) Men efter det så blir de varannan vecka fram tills bebisen kommer :) om jag inte går över tiden dvs. Då blir det ju 1 ggn i veckan de veckorna man måste vänta. Men förhoppningsvis blir det inte så överhuvudtaget!

Suck.. Var på skolan för jag tänkte köpa i alla fall 1 av mina böcker jag måste ha till skolan. Kan säga att det gick dåligt! Först, så missade jag drop-in tiden för syon med typ 5min. Så då åkte vi iväg för att äta lunch alla 3 eftersom vi var jätte hungriga. Nästa tid skulle börja kl 13. Kommer dit lite efter kl 13 och ser att de ställt in den tiden bara för att liksom -,- Så jaja, jag köper väl en bok då. Men neeeeej då! Det kunde jag inte heller eftersom dom stängde 12.30 och jag tänkte ju givetvis inte på det första gången jag var där..

Så nu måste jag ändå åka upp imorgon eller på onsdag och göra ett nytt försök. Hoppas det går bättre då.

Här kommer lite bilder från igår i alla fall :)







0 kommentarer:

Skicka en kommentar