Pages

14 aug. 2012

Olivia till skolan

Yes idag är det min första dag i skolan :) Eftersom Johannes måste till Göteborg nu så är det inte säkert att han hinner tillbaka för att ta Olivia + köra mig så hon får följa med mamma till skolan idag ;) Hoppas att hon hittar något att göra så hon inte blir för gnällig. Men Johannes skulle skynda sig upp så fort han kunde så förhoppningsvis så behöver hon inte sitta med mig och lyssna särskilt länge :)

Kl 17-19 är det idag och fattar inte vad som behövs 2 timmar till... Dom ska liksom gå igenom kursplanen + hur man ska göra för att skicka in arbeten m.m (Vilket jag redan vet så jag kommer ju typ bli ihjäl tråkad) och vilket kurs-material vi behöver. Men det löser sig. Är riktigt taggad på att börja läsa igen nu. Inga svåra ämnen heller så kommer nog flyta på ^^

Annars så har jag återigen monster huvudvärk. Hade det igår kväll med och det försvann lite nu på morgonen men kom tyvärr strax tillbaka. Hoppas bara inte att det är havandeskapsförgiftning eller något sånt där tråkigt. Antagligen inte utan bara spänningshuvudvärk men såklart så ligger det och gnager i bakhuvudet. Allt har ju gått väldigt bra, så varför skulle inte det krångla med något sådant istället..

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar