Pages

23 aug. 2012

Spekulanter

Åh så härligt! Snart kommer en familj och tittar på våran vagn :D Det är samma familj som jag pratade med igår och mailade lite fler bilder till :) Så idag har jag inte gjort mycket mer än att städat och sen städat vagnen! Även om den ska säljas så vill man ju göra den riktigt ren och fin så att de som kollar på den blir sugna ;)

Riktigt skoj är det och förhoppningsvis så åker vi och köper en ny vagn till lilla Olivia imorgon :) Så av denna anledningen har jag inte tagit bild på muggarna och sådant som jag handlade igår. (Förutom de bilder jag redan lagt upp) Men lika bra att vänta med det tills jag vet om vi kommer köpa en ny vagn också! ^^

Ännu mer härligt är det att Johannes får sin mobil imorgon och våra böcker kommer imorgon med! Så massa saker som händer nu :) Jag ska också ringa på en sängram idag. Den fanns i edet så det är ju inte så långt för oss och de skulle inte ha mycket för den alls, och dessutom följer sängbord och en byrå också i samma serie. Så den är jag mycket sugen på och hoppas innerligt att den inte är såld!

Nej nu ska jag försöka hinna göra en macka innan spekulanterna kommer! Har inte hunnit göra middag än eftersom de ska dyka upp när som helst! Vill ju inte sitta mitt upp i middagen när de kommer :P

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar