Pages

6 aug. 2012

Krångel med bvc

Idag skulle ju Olivia till BVC och vi har försökt nå hennes bvc sköterska redan i fredags och nu på morgonen med men dom har en dum telefonsvarare man ska lämna meddelande på så ringer dom upp. Men det fungerar ju uppenbarligen inte.. Så nu får Johannes försöka få tag i henne igen för annars får vi missa tiden bara.

Johannes jobbar ju förmiddag och givetvis fick vi en tidig tid.. Så himla irriterande att man inte heller bara kan ringa dom utan de ska ha en jobbig telefonsvarare.. Aja, Får väl lösa sig men som sagt, irriterande.. de har ju dessutom våra nummer.

Olivia är pigg och glad och tittar på drömmarnas trädgård medan jag sitter i soffan och är helt död! Det var minst sagt en heldag igår och det tog på krafterna! Men Olivia hade skoj <3 Även om det inte märks på henne idag att det var jobbigt :P

Nej nu ska jag dricka lite te och vakna + göra i ordning mig lite sen så ska jag ladda upp bilder till datorn från dopet igår och så :) Så lägger in ett inlägg till sen där jag skriver med om gårdagen och lägger upp bilder ^^

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar