Pages

21 aug. 2012

Eftertraktad!

Haha lilla Johannes, han är eftertraktad han! Idag ringde ytterligare 1 människa och ville erbjuda honom jobb :) Detta verkar dock som det bästa hittills! Imorgon ska han i alla fall på intervju och då får vi ju veta mera :) Intervjun hålls på deras kontor i Göteborg så vi ska åka ner hela familjen på morgonen och så ska vi ta en tur i Götet och kika lite ^^ Blir lite utflykt och nytta på samma gång! Om det är fint väder så tar vi nog oss en tur till slottsparken och tittar på djuren lite :) Tror Olivia hade minst sagt tyckt det var roligt!

Annars så kommer min mobil troligtvis imorgon <3 Fick sms om att den är skickad nu i alla fall :D Så förhoppningsvis tar det bara 1 dag och den är här imorgon :D Längtar faktiskt ;) haha!

Min dator är såld också! La ut den i natt och nu på morgonen så var det ju 2 personer som ville ha den. Men nu så är ena på väg hit för att hämta den :) Skönt att bli av med den faktiskt!
Sen så har jag ju lite fler spekulanter på lite andra "dyrare" saker jag lagt ut som jag får veta på måndag/till helgen om de köper! Riktigt skönt faktiskt ^^

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar