Pages

25 aug. 2012

kräftor och Shopping-spree

Åh idag har vart en shopping dag igen! Jag har nytt vardagsrums bord ;) Nämligen så att jag hittade en som letade efter ett sånt bord som jag hade billigt, och mitt var ganska repigt på ovansidan så det kunde jag ju sälja billigt :) Sen var den en tjej som hade en likadant, men istället för svart var det ek-färgat och hon skulle ha 50kr mer än vad jag sålde mitt för så ja, jag bytte i princip bord ^^ Ser mycket bättre ut!

Sen så åkte vi vidare upp till Överby, efter att lämnat bordet i stan till tjejen för hon hade inte körkort, och där sålde jag mitt regnskydd som är till en vanlig barnvagn :) Och just det! den svarta bänken jag haft sängkläder i kom några och köpte med ^^ Så grymt nice är det! Imorgon kl 11 så kommer en tjej och köper vårat wii med.

Men på överby blev det lite heminredning, nya skor till mig, saker till percy och avfettning delux till bilen! Köpte 2 lyktor på Indiska, 3 prydnadskuddar och en ljusstake för blockljus på rusta och en förlängnings sladd ^^ Inte helt fel! Men dock blir det inget mer handlande den här månaden! Har lite saker som måste köpas till men det får bli nästa månad faktiskt. Måste ha nya gardiner till vardagsrummet, Lyktor som man hänger till köksfönstret, tavlor och matta/mattor. Så ja, det finns lite saker till om man säger så! Måste också köpa lite nya ugnsäkra formar. Dom vi har sa till och med Johannes förut idag att dom måste bytas ut nu. Sen fler muggar i samma serie som vi köpte senast med givetvis! Just det, måste tillägga att vi var borta typ 4 timmar och 3 utav dom, stensov Olivia i sin vagn :P

Aja, Så är det ju! Man blir aldrig nöjd ;) men nu ser det myyyycket bättre ut här hemma och jag trivs super nu faktiskt :) Känns skönt att det börjar bli ordning och reda.

Nu ska jag åka och äta massa kräftor! MUMS säger jag bara! Lägger upp bilder senare ikväll eller imorgon :) Både på de nya sakerna och från skivan :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar