Pages

20 aug. 2012

Vilken skönhet!


jahopp, det var väl dags för mig och Johannes att komma in i detta århundradet på riktigt vi med ;) Så nu har vi skaffat abonnemang och nya telefoner :) Jag har beställt mig en Iphone givetvis <3 Velat ha en jätte länge, men de är så dyra att köpa! Men nu hade Halebop ett jätte bra abonnemang som kommer göra att jag kommer betala precis lika mycket i månaden som jag redan gör med mitt kontant kort :) Fast nu får jag en ny mobil som inte krånglar och fungerar ordentligt! Jätte skönt känns det :)



Johannes beställde istället en Xperia Tipo i blå färg ^^ Verkar jätte tuff den med! Så ja, vi blir nog mer än nöjda :) Abonnemanget ger oss 200 fria samtal (Inte samtals tid, utan samtal) 4000 fria sms och mms och sen 4gig fri surf! Skit bra och passar alldeles utmärkt till oss ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar