Pages

22 aug. 2012

En heldag!

Ojoj, Johannes var ju på arbetsintervju idag och det gick super! Verkar vara ett kanon jobb ^^ Så det var kul! Jag och Olivia sprang ju runt i nordstan och letade efter fina iphone skal ;) Hittade jätte fräcka 3D skal, men det är ju hardcase och de vill jag ju egentligen inte ha :/

Så det blev ett jääätte billigt hardcase (Köpte det bara för att det kostade 10kr ;P ) och sen ett rött silikon fodral :) Köpte ju också skärmskydd givetvis! Usch för att repa den skärmen :S På fredag, när vi ska in till stan igen för att stor handla mat och så, då ska jag passa på att springa in på kjell&co. och köpa mig en "strumpa" eller något annat sorts fodral som man kan stoppa hela telen i. Vill gärna ha något mer skydd på den när jag lägger den i väskan och så! På tal om väska, påminde mig själv just att jag måste köpa mig en ny för skolan :O Så kan det gå ;)

Efter vi sprungit runt där ett tag så bar det av till Ikea! Det regnade en massa hela dagen idag så blev ingen slottsparken och titta på djur :/ Men på ikea blev det att handla lite ^^ Ska dit någon mer gång eftersom det fortfarande finns lite små saker jag vill få handlat :) men man får ju ta det lite åt gången!

En hylla till väggen i sovrummet blev det, en lykta, ljus till lyktan, äkta ullskins pläd för bebisen i vagnen till vintern, nya kaffe muggar och en ny skärbräda. Så inte så mycket handlat denna gången! Ullskins fällen eller vad man ska kalla det, är ju bara super! Den var lite nedsatt förtillfället så jag fick ju passa på! Kollade på en fejk först men den var inte ens gosig. Helt värdelös var den. Så det fick bli lite dyrare, men en äkta! Den lär hålla värmen bättre! :) Nästa gång vi åker ska jag köpa en likadan till fast för Olivia i syskonvagnen :) Klart att min fina ängel ska också få ha det varmt och mysigt i sin vagn när det är kallt ute <3 Haha försöker få henne att känna på den, men nej! Det ska hon bestämt då inte göra. Den kanske bits ;)
Kopparna tar jag blid på imorgon! de står i köket så orkar inte gå dit och fota dom atm ;) Klockan är ju faktiskt mycket!

Men när vi kom hem så väntade ju mammas leksak ;) Fick ett sms på väg hem från Göteborg att min kära Iphone hade kommit <3 Så det blev genast att åka till konsum och hämta upp den innan vi åkte hem helt och hållet :) Så nu har jag suttit och lekt med den en massa och jag är bara super nöjd! Helt klart rätt telefon för mig ;) Men det är klart, det tar ju ett tag innan man kan allt med den liksom. Som med allt helt enkelt!

Idag har också flera personer hört av sig angående våran vagn! En tjej/kvinna verkar verkligen intresserad så jag har mailat henne lite fler bilder på vagnen (Hon bor i Göteborg nämligen så hon ville ha lite fler bilder innan hon kommer och kollar på den) så förhoppningsvis så gillar hon den och vill komma och kolla på den :) Har ju inte jätte bråttom att bli av med den, även om det hade vart skönt att få bort den nu så vi kan köpa oss en sulky istället och slipper gå och fundera på hur vi ska bli av med den liksom.

Men nu sover både bebis och gubbe bredvid mig så jag ska slösurfa lite till och sen krypa ner med min familj och sova lite <3 Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar