Pages

4 aug. 2012

Hon mår bättre!

Efter natten som passerat verkar Olivia klarat sig fint från fallet :) Lite krångligt och stönigt har det varit men annars så har hon sovit och nu verkar hon må bra :) Efter hon somnat och vi väckte henne på kvällen så var hon lite vinglig när hon gick så då var vi lite oroliga, men nu verkar allt gett sig. Så det blev nog inte så farligt i alla fall!

Min fina ängel, det är dumt att ta en närmare titt på golvet från en höjd. Bättre att lägga sig ner på golvet om man ska titta ;)

Snart ska jag iväg och handla lite kylskåps saker typ. Sen är det tårtbak som står på listan idag tror jag. Får se om jag ska göra dom i morgon istället men risken finns att det blir stressigt och jag är inte så sugen på det. Måste åka 11.30 imorgon + man ska göra i ordning hela familjen och in med alla i duschen etc. Nja, blir nog idag. Ska prata lite med min svärfar om han har plats att förvara 2 av tårtorna. Jag kan ha 1 i mitt kylskåp men jag får verkligen inte in fler. Så det hade vart bra :P

Men nu så ska jag försöka få Johannes att skynda sig och äta lite frukost så ska vi strax åka sen :) Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar