Pages

8 aug. 2012

Idag bär det av till BVC

Idag är det återigen dags för en bvc kontroll :) Kommer ihåg i början, då var man ju där och sprang hela tiden och nu känns det som att vi inte varit där på år och dar! Men idag så är det 18-månaders kontroll, trots att Olivia är 19 månader. Så då kommer hon förutom vägas och mätas, bli vaccinerad och sen så brukar de kolla hur hon ligger i utvecklingen :)
Så som hur många ord hon kan, om hon kan bygga med klossar m.m (Vilket hon verkligen kan, även om hon tycker det är roligare att riva allt ;P )

Så det ska bli spännande att se vad de säger! Just nu sover gullungen och jag har inte ens börjat städa än idag eftersom jag har gottat mig och kollat på film istället medan Olivia har sprungit runt och busat ;) Kände att jag förtjänade det faktiskt!

Kom på förut att jag aldrig berättade om arbetsintervjun! Men det verkar ju som han i princip fått jobbet :) Lite dåligt betalt var det, men man ska väl inte vara allt för kräsen! Utan det är ju bara att tacka och ta emot och sen så får man förhandla det senare ^^

Nu måste jag sätta i gång med städningen lite. Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar