Pages

2 aug. 2012

Sällskap :)

Olivia passade på att somna nu på eftermiddagen med.. Så jeeej vad kul jag kommer ha ikväll. Blir ju inget somna-kl-20-som-alltid ikväll. Aja, Johannes problem om hon fortfarande är vaken när han kommer hem ;) Annars har han ju vart borta hela dagen idag. Har jobbat övertid innan jobbet :P Haha jag tycker det låter så kul. Jobba övertid innan man börjat :P I alla fall så kör han kl 9-22 idag. Så tur att det är helg snart och att Johannes slutar kl 19 imorgon <3 Behöver lite andrum känner jag! Komma iväg lite och träffa folk.

På tal om att träffa folk så fick jag ju skaffa mig lite sällskap nu när Olivia bara bestämmer sig för att sova igen. Så min syster är på väg för en snabb fika :) Blir najs med lite onyttigheter samtidigt som man får titta på någon :P

Har för övrigt ont som få i magen med.. Antagligen ligamenten efter den mycket varma promenaden vid lunch när jag och Olivia handlade gele-klickarna. Tur att det inte är allt för många veckor kvar! Vill allt se vem det är som gömmer sig där inne i magen <3

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar