Pages

24 aug. 2012

En bra dag idag! :D

Detta känns som en sån där bra dag! Olivia, som har haft ont i tänderna och sovit dåligt ett par nätter nu, sov igenom hela utan något gnäll. Så jag är utvilad, alla pengar har kommit in idag och det blev bättre än väntat! och min mobil, eftersom den fungerar till skillnad från alla andra mobiler som Olivia förstört, har jag fått sålt :) Ska möta henne i stan idag och lämna över den :)

Igår natt kom vi på fler saker vi måste göra dock :S Så kommer ha rätt bråttom idag om vi ska hinna allt och ändå inte behöva stressa ihjäl sig. Men ååh så bra det känns idag! Älskar sånna här dagar då hormonerna gör mig onödigt positiv och glad istället för sur och grinig vilket brukar vara det vanliga när de kickar in lite extra ;)

Jaja, nu ska jag äta frukost och sen ska jag bara dammsuga och bädda så bär det av mot överby :)
- Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar