Pages

21 aug. 2012

Handlat

Idag åkte vi återigen iväg för att göra ett nytt försök att få köpt lite skolböcker! Och vet ni vad, nu har jag också gjort det :) Riktigt skönt att ha de hemma. För kurserna har inte riiiktigt dragit igång än så jag vill gärna skapa mig lite försprång i ena kursen så att jag inte har så mycket att tänka på sen :) Måste verkligen vara riktigt på hugget denna terminen. Kan inte ta det lugnt, som jag gjorde i våras, för sen när bebisen kommer så finns det knappt någon tid kvar sen att göra allt eftersom då har jag fler att ta hand om :)

Annars så la jag också ut min gamla laptop som bara legat i våran garderob eftersom jag har en ny som inte blir lika varm när jag spelar på den. Och det nappade 2 personer direkt på den! Så nu väntar jag på svar från dom :) Först till kvarn har jag sagt för jag i princip skänker bort den! 1000kr ska jag ha eftersom den blir varm och därför bör undvika att spela spel på den. Garantin är ju slut från och med i år också. Men ja, skönt att bli av med den! Rensa ur garderoberna lite ;)

Nu ska jag göra lunch! Potatis med fiskbullar får det bli :) Gott! - Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar