Pages

10 aug. 2012

Taco-fredag

Återigen är det helg och fredag och det känns riktigt nice :D Skönt att få vara hemma med båda älsklingarna lite ^^ eftersom det är just fredag så har jag fått beställning av Johannes att han vill ha tacos idag ;) Så det blir mys framför tv´n idag <3

Annars så har de ringt från ett annat jobb och Johannes ska återigen på arbetsintervju. Så vi får se vad de säger där! Lika bra att han går på så många han får innan han skrivit på något :) Arbetsintervjun är på måndag så vi har minst sagt saker att göra då! Måste till skolan tidigt på morgonen och se till att jag får den restkursen jag vill ha, sen måste vi till kommunhuset och fixa papper så att vi kan söka dagisplats åt Olivia för våren och efter det, så intervjun för Johannes! Så det blir en heldag tror jag allt. Men det är skönt ändå. Saker och ting ordnar ju sig :)

Nu ska jag börja göra lite lunch till mig och Olivia så vi får något i magen ^^ Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar