Pages

17 aug. 2012

Sälja av allt + Lite bilder från dagarna

Idag har jag fotat och lagt upp massa saker som vi inte längre behöver eller använder på en köp/sälj-sida på facebook. Det känns grymt! Är verkligen grejer jag inte använder så jag får ju passa på att göra mig av med det nu faktiskt. Tar massa plats i förrådet och nej, riktigt trött på det!

Ännu bättre är det att så fort jag lagt upp en del grejer så skrev en kille att han ville ha vårat gamla terrarium som bara står :) Riktigt skönt! Säljer det dock ganska billigt, men äsch, jag blir av med det!

Ska lägga upp våran vagn också. Nu när vi strax ska byta till syskonvagnen är det onödigt att ha våran vagn med liggdel. Istället ska vi med dom pengarna köpa en stabil sulky! Olivia börjar dessutom bli för lång för vagnen när hon sitter i den. Hon måste ligga med huvudet på en del av sufletten. (Inte det hårda givetvis utan det som änna "hänger ner" när den är ihop fälld.)

Så när Olivia inte vill sitta i vagn mer och det är dags att sälja syskonvagnen, ja men då har vi en sulky som bebisen i magen kan åka i och sen köper vi ju bara en ståplatta man sätter fast på vagnen till Olivia :) Tror det blir bra!

Annars har jag vart dålig på inlägg nu de senaste men jag vet det. Bara haft saker att göra :) Började på min första skoluppgift idag ^^ Har bara 1 fråga kvar som jag ska skriva i morgon sen så ska jag lämna in den.


Olivia körde lite bil när vi var runt vid fallen + slussarna med farmor och farfar :)







Olivia badade lite häromdagen i sin nya fina pool! Felix kom och ville hjälpa till att skvätta lite vatten ;) Dom är så söta ihop! Burkar gå och hålla varandra i handen :) Olivias första pojkvän ;) Bara fram med bössan direkt för Johannes del!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar